Reklamatsioon
Kui ostad Shapeitist, järgime Taani ostuseadust. Seaduse kohaselt on sul alati 2-aastane pretensioonide esitamise õigus ostetud toodetele.
• Kui avastad tootel vea või puuduse, pead sellest mõistliku aja jooksul teada andma. Mõistliku aja all mõeldakse, et see peab toimuma 2 kuu jooksul pärast vea avastamist.
• Pärast vea, kahjustuse või muu sarnase probleemi avastamist palume sul täita see vorm siin
• Kui tagastamine on meie poolt heaks kiidetud, saad kingituseks kinkekaardi, mille eest saad osta samasuguse või sarnase toote.
• Kui oleme sinu kauba kätte saanud, hindavad selle professionaalsed asjatundjad, kes määravad, kas tegemist on tootmisveaga. Kui sinu pretensioon on õigustatud ning tegemist ei ole tavapärase kulumise ega kasutusjälgedega, parandame vea või kahju rätsepa juures. Kui see pole võimalik, pakume sulle uue toote.
Mis on kulumine:
Pane tähele, et kulumine väljendub selles, et tootel on selged kasutusjäljed. Näiteks kui materjali kumm on kulunud või kiud on teatud kohtades lahti veninud (nt jalgevahe, kus kangas eraldub), toode on tugevasti läbi pestud, kaotanud värvi või topiliseks muutunud pesu või pesupehmendi tõttu. Lisaks ei loeta reklamatsiooniks ka õmblusi, mis on selgelt lahti veninud ega pole lihtsalt valesti lahti tulnud.
Samuti võib olla, et toote suurus ei olnud 100% õige või toode on saanud füüsilist koormust rohkem, kui võisid eeldada, et see vastu peab.